📦 Door-to-door
⚙️ Diagnostyka
🛡 Gwarancja
Serwis urządzeń kosmetcznych


Dlaczego warto serwisować?
Większość urządzeń kosmetycznych działa codziennie – bez przeglądu może tracić moc, a Ty klientów. Regularny serwis = lepsze efekty, bezpieczeństwo zabiegów, spokój Twojej głowy.


Co zyskujesz dzięki serwisowi
Zabiegi są skuteczne i bezpieczne
Czyste wnętrze = zdrowy sprzęt
Gwarancja jakości i transparentność procesu
Masz kontrolę nad swoim sprzętem
Twój laser działa jak nowy
Jak to działa?
Zgłaszasz serwis – jak Ci wygodnie. Formularz, Instagram, telefon – wybierasz, co dla Ciebie najprostsze.
Poznajesz koszty przed wysyłką. Otrzymujesz jasną wycenę. Jeśli pojawią się dodatkowe usterki – najpierw się z Tobą kontaktujemy.
Odbiór organizujemy za Ciebie. Wysyłamy kuriera, przekazujemy instrukcję pakowania. Sprzęt jest ubezpieczony do 50 000 zł.
Na bieżąco wiesz, co się dzieje. Gdy laser dotrze do nas, dostajesz potwierdzenie i informacje o postępach.
Wraca gotowy do pracy – z dokumentacją. Laser działa w 100%, a Ty otrzymujesz szczegółowy raport serwisowy. Płacisz dopiero po odbiorze.Na przelew masz 7 dni o postępach.


Jakie urządzenia serwisujemy?
Zastanawiasz się, ile to kosztuje?
Odnów laser zamiast kupować nowy. Duża oszczędność, brak konieczności wymiany całego sprzętu
Transport zawsze w cenie


Obsługa całej Polski
Współpracujemy z firmą DHL w zakresie odbiorów i dostaw sprzętu.
Po zgłoszeniu naprawy musisz tylko spakować sprzęt.
Kurier odbierze go ze wskazanego miejsca.
Każdy sprzęt jest ubezpieczony na kwotę do 50 000 zł.
Przed i po serwisie – efekty, które widać


Naprawa #234
Laser Nd:Yag Q-Switch do usuwania tatuaży
Wymiana kryształu Nd:Yag
Wymiana kryształu KTP
Kalibracja rączki lasera


Naprawa #178
Laser diodowy do epilacji
Odkurzanie wnętrza urządzenia
Sprawdzanie parametrów zabiegowych
Naprawa pękniętej rączki lasera


Naprawa #401
IPL
Odkurzanie wnętrza urządzenia
Odkamienianie systemu chłodzenia
Wymiana lampy ksenonowej
Co o nas mówią?
Oddałam swój laser do serwisu, bo zaczął działać mniej wydajnie. Po serwisie wrócił w świetnym stanie – działa znacznie lepiej niż przed naprawą. Cały proces przebiegł szybko, sprawnie , kurier odebrał i oddał laser pod drzwi, wszystko sprawnie i bez komplikacji. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i efektów. Serdecznie polecam! 🖤

@aleksandraporebskapmu
Jestem bardzo zadowolona z serwisu lasera! Cała procedura przebiegła szybko i sprawnie, co było dla mnie ogromnym plusem, wszystko było dokładnie i konkretnie. Fachowe podejście i nowoczesny sprzęt dają poczucie bezpieczeństwa i profesjonalizmu. Czułam, że jestem w dobrych rękach. Zdecydowanie polecam każdemu, kto zastanawia się nad tym gdzie wysłać swój sprzęt– warto!

@justynapatrzykat
Od paru lat pracuję na laserze firmy Modestic Tin najwyższej jakości technologia, która łączy skuteczność z bezpieczeństwem dla moich klientów🙂. Równie istotna jak sam sprzęt, jest dla mnie opieka posprzedażowa a serwis oferowany tej firmy to absolutna czołówka. Profesjonalne doradztwo, szybka reakcja na potrzeby użytkownika i realne wsparcie techniczne sprawiają, że mogę skupić się na swojej pracy bez zbędnych stresów. To firma, która zna potrzeby rynku i naprawdę dba.

@ganczarski_maciej_smp_artist
Wysłałam laser innej marki na serwis do Modestic i działa lepiej niż po zakupie. Przysięgam, sama plamka nigdy nie była tak wyraźna. Byłam w szoku. Bardzo profesjonalne i pomocne podejście zarówno przed zamówieniem serwisu, jak i po. Co więcej, to wszystko trwało zaledwie 3 dni! Polecam każdemu! Uwielbiam Modestic całym serduchem ❤️

@marta.jaroszewska_brows_pmu
Bardzo miła obsługa i szybki serwis. Zanim się obejrzałam już był u mnie z powrotem. Wszystko przebiegło profesjonalnie zgodnie z wyznaczonym terminem 😊

@martynasulkowska.ink
Miałam tą ogromną przyjemność z Wami współpracować . Perfekcja i profesjonalizm👏 Prawdziwy laserowy DREAM TEAM 🙂 🔥

@pochwala.katarzyna
Oddałam swój laser do serwisu, bo zaczął działać mniej wydajnie. Po serwisie wrócił w świetnym stanie – działa znacznie lepiej niż przed naprawą. Cały proces przebiegł szybko, sprawnie , kurier odebrał i oddał laser pod drzwi, wszystko sprawnie i bez komplikacji. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i efektów. Serdecznie polecam! 🖤

@aleksandraporebskapmu
Jestem bardzo zadowolona z serwisu lasera! Cała procedura przebiegła szybko i sprawnie, co było dla mnie ogromnym plusem, wszystko było dokładnie i konkretnie. Fachowe podejście i nowoczesny sprzęt dają poczucie bezpieczeństwa i profesjonalizmu. Czułam, że jestem w dobrych rękach. Zdecydowanie polecam każdemu, kto zastanawia się nad tym gdzie wysłać swój sprzęt– warto!

@justynapatrzykat
Od paru lat pracuję na laserze firmy Modestic Tin najwyższej jakości technologia, która łączy skuteczność z bezpieczeństwem dla moich klientów🙂. Równie istotna jak sam sprzęt, jest dla mnie opieka posprzedażowa a serwis oferowany tej firmy to absolutna czołówka. Profesjonalne doradztwo, szybka reakcja na potrzeby użytkownika i realne wsparcie techniczne sprawiają, że mogę skupić się na swojej pracy bez zbędnych stresów. To firma, która zna potrzeby rynku i naprawdę dba.

@ganczarski_maciej_smp_artist
Wysłałam laser innej marki na serwis do Modestic i działa lepiej niż po zakupie. Przysięgam, sama plamka nigdy nie była tak wyraźna. Byłam w szoku. Bardzo profesjonalne i pomocne podejście zarówno przed zamówieniem serwisu, jak i po. Co więcej, to wszystko trwało zaledwie 3 dni! Polecam każdemu! Uwielbiam Modestic całym serduchem ❤️

@marta.jaroszewska_brows_pmu
Bardzo miła obsługa i szybki serwis. Zanim się obejrzałam już był u mnie z powrotem. Wszystko przebiegło profesjonalnie zgodnie z wyznaczonym terminem 😊

@martynasulkowska.ink
Miałam tą ogromną przyjemność z Wami współpracować . Perfekcja i profesjonalizm👏 Prawdziwy laserowy DREAM TEAM 🙂 🔥

@pochwala.katarzyna

FAQ
Nie. Obsługujemy większość renomowanych marek laserów dostępnych na rynku europejskim.
Tak, świadczymy pełny zakres usług również dla urządzeń po gwarancji.
Aby zgłosić urządzenie do serwisu, wystarczy wypełnić krótki formularz dostępny na dole strony. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin roboczych.
Organizujemy transport za pośrednictwem DHL. Paczka jest ubezpieczona do wartości 50 000 zł i obsługiwana na terenie całej Polski.
Tak, wysyłka musi odbywać się w oryginalnym opakowaniu ze względu na bezpieczeństwo transportu. Jeśli go nie posiadasz, skontaktuj się z nami — bezpłatnie prześlemy odpowiedni zestaw zabezpieczający.
Po zgłoszeniu otrzymasz od nas szczegółową instrukcję pakowania oraz dokumenty przewozowe.
Standardowo cały proces — od odbioru do odesłania — zajmuje około 5 dni roboczych. W przypadku bardziej złożonych napraw czas realizacji ustalany jest indywidualnie.
Przegląd obejmuje wymianę filtrów, czyszczenie układu chłodzenia, kalibrację urządzenia oraz sprawdzenie parametrów bezpieczeństwa.
Rekomendujemy wykonywanie przeglądu raz w roku.
Tak, regularny serwis roczny jest warunkiem zachowania gwarancji.
Brak przeglądu może skutkować gromadzeniem się kurzu, śluzu, destabilizacją parametrów pracy urządzenia oraz ryzykiem powikłań podczas zabiegów.
Po zakończeniu serwisu wystawiamy fakturę z 7-dniowym terminem płatności.
Tak, koszt serwisu zawsze zawiera transport. Natomiast koszt dojazdu jest ustalany indywidualnie.
Zawsze. Każda naprawa jest realizowana wyłącznie po zatwierdzeniu wyceny przez klienta.
Nigdy nie podejmujemy działań bez Twojej zgody. Jeśli koszty okażą się wyższe niż zakładane, poinformujemy Cię o tym przed podjęciem jakichkolwiek kroków.
Tak, po zakończeniu otrzymasz pełny raport serwisowy. Na życzenie dołączamy dokumentację zdjęciową i wideo z wykonanych prac.
Tak. Za dopłatą 50% wartości naprawy Twoje zgłoszenie zostanie potraktowane priorytetowo i obsłużone poza kolejką.
Tak. Informujemy na bieżąco o każdym etapie realizacji — od przyjęcia po wysyłkę zwrotną.
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00. Kontakt.